Wednesday, March 3, 2010

Dominos Pizza..........Anyone?? =)

Tadaa!!! ini adalah entri kedua blog saya bercrita ttg mknan......hehe.. kali ni ade one news behind these pixchazz.. Nway, nak tahu ape news ituu?? Mari kita menjamu mata dulu dgn gmbr Pizza Dominos yg telah terhidang! (adehh... apsal tetibe aku plak yg terasa lapar nih?? ingatkan nak bg readers jerr kelaparan...huhu)

Okey, Amaran: Sila jgn tertipu yerr...makanan di sini kelihatan seperti enak2 belaka sbb saya sudah edit akan kehensoman pizza2 di sini..maka, inilaa hasilnyerr =)


Gambar Pertama: Anda mungkin tidak teruja...




Gambar Kedua: Owh! mungkin kini nafsu makan anda sdg d goda2...



Gambar Ketiga: Yaa..!! Pizza pertama telah menunjukkan kehenseman nya!! hahaha (gelek jaat) lapo tak, lapo tak?? huhu..... =p



Gambar Keempat: Nyumm2, tp cam lebih kurang sama jerr kan...?? hehee, mmglaa sbb yg ni adik dia..mstla lbh kurg sama hensem dgn gmbr abang dia yg atas td.huhu....aduss, ape aku merepek nih?? huhu...maafkanlah saya.. (T_T)



Okey,gambar seterusnye: Twisted bread yg mmg sedaap..



Gambar Terakhir: Chicken wings with BBQ sauce & Hot N Spicy sauce



Okey, news yg saya maksudkan itu ialah.......adik saya telah mendapat gaji pertama setelah bekerja selama sebulan..yeayyy!!! *clap2* lain kali, bleh laa belanje lagii....kan dik kan?? hehee....Okey, entri ini khas utk buat anda motivated utk blanje rumah lagi skalii sebenarnyerr.. Huhu, sekian.

2 comments:

  1. wwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...lapar la plak naddy...ko nie...goda2 ak lak..hehehe~ cm sedap je...

    ReplyDelete
  2. ceh,, double meaning nihh.. hahahaa.. ok2 if ade bugget, anytime bebeh.. ahahaa~

    ReplyDelete

Good person must leave a comment! hehehh..tulislaa ape2 pun asalkan sedap mata membaca. Selamat memerah otak! =)